czwartek, 4 października 2012

 1 października byliśmy w Inwałdzie w Parku Miniatur - Świat Marzeń. Widzieliśmy tam miniatury najsławniejszych budowli Świata. Byliśmy w zielonym labiryncie. Próbowaliśmy przejść labirynt. Dobiegłem na metę.
Mateusz


 

Byliśmy w Inwałdzie w parku miniatur i w starym zamku rycerskim. W parku miniatur były najsłynniejsze budowle Świata: Wieża Eiffla, Statua Wolności, Big Ben, Koloseum - robiły wrażenie, zwłaszcza, że część z nich widziałem naprawdę.

Antek


                                           
Byłam w 2 parkach w Inwałdzie. W jednym parku były ruchome  smoki, a  w drugim były miniaturki  zamków. Najbardziej podobał mi się park ruchomych smoków, bo był tam smok zionący ogniem.
                       Dominika



 Byliśmy na wycieczce w Inwałdzie w parku ruchomych smoków. Było bardzo fajnie. Przeszłam sama długi labirynt. Byliśmy na obiedzie, był pyszny! W sali, w której jedliśmy obiad, były wielkie szachy. Nawet podłoga była taka, jak plansza  do gry w szachy.
Julka B.

Pierwszego października byliśmy na wycieczce. Przechodziliśmy wielki zielony labirynt.

Weronika

 1 października byliśmy w Inwałdzie  w parku miniatur, w skansenie, zamku średniowiecznym, zielonym labiryncie i wielu wielu innych ciekawych miejscach. W parku miniatur rozpoznałam budowle, w których byłam: Most w Mostarze, nasz polski Stadion Narodowy. W skansenie zwiedziliśmy chaty, w których prezentowane były różne rzemiosła: kowalstwo, garncarstwo, tkactwo oraz chata powroźnika. Z labiryntu wyprowadziłam parę osób, a nawet panią Małgosię. Szkoda, że nie zostaliśmy jeszcze dłużej, bo bardzo mi się podobało. Emilka


 

W poniedziałek 1 października byliśmy na wycieczce w Inwałdzie w parku miniatur i w warowni. Najpierw poszliśmy do parku miniatur, były tam charakterystyczne budowle z różnych krajów na przykład Big Ben z Londynu, Wieża Eiffla z Paryża, Koloseum z Rzymu i Akropol z Grecji.  Gdy skończyliśmy oglądać park miniatur, pani Małgosia zabrała nas na auta każdy mógł prowadzić, ale była zabawa! Byliśmy nawet w labiryncie! Było strasznie trudno z niego wyjść, mnie pomogła Zuzia z 3 klasy. Wycieczka do Inwałdu była bardzo udana.                                   Grześ

 


W Inwałdzie 1 października byliśmy w warowni, widziałam smoki i byłam w labiryncie. Labirynt był taki kręty i wysoki, nawet nad nasze głowy. Było super!
Julka D


 
1 października byliśmy w Inwałdzie. Były miniatury różnych zamków. Później poszliśmy do labiryntu, chociaż był wielki, doszedłem do mety. Na koniec kupowaliśmy pamiątki.
MIKOŁAJ



1 października pojechaliśmy  do Inwałdu. Widzieliśmy tam różne smoki, ogólnie one były straszne. Chociaż mi się wydawały nawet miłe! Był nawet pokaz, takie przedstawienie z rycerzem Groszkiem i ze smokiem, a smok zionął  ogniem. Byliśmy w labiryncie - wcale nie był łatwy do przejścia, ale jakoś mi się udało i doszłam do mety.
A teraz przejdźmy do chatek obok starego zamku…
W pierwszej chatce widzieliśmy, a nawet sami robiliśmy, sznurki. W drugiej chatce widzieliśmy jak lepi się garnki z gliny. W trzeciej chatce…
Z resztą, jedźcie  tam sami, i zobaczcie!
Nadia
 

 Byliśmy na wycieczce w Inwałdzie. Najbardziej podobała mi się stara chata z czasów panowania królów. Widzieliśmy i zwiedzaliśmy też stary zamek królewski. W zamku można było przymierzać zbroje. W międzyczasie zjedliśmy obiad. Wycieczka była bardzo udana!!!
Wawrzyniec 
 Inwałd jest bardzo fajny! Polecam!
Miłosz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz