niedziela, 27 stycznia 2013

Sezon narciarski rozpoczęty

18. stycznia zaczęliśmy sezon narciarski. Na początku zjeżdżaliśmy z krótkiego wyciągu.


Następnie próbowaliśmy zjeżdżać z dużej górki. Mamie udało się zjechać a mnie, czyli Antkowi, nie, gdyż miałem taką wywrotkę, że przez jedną minutę nie umiałem wstać.



W następny weekend zjeżdżałem z instruktorem. Zaczęliśmy znów od małej górki, z której zjechałem kilka razy a potem przeszliśmy na długi wyciąg.


Podczas drugiego zjazdu z instruktorem z wyższej góry, wpadł na mnie rozpędzony inny narciarz. Warto nosić kask i odzież ochronną.



Z instruktorem przypomniałem sobie wszystko, czego nauczyłem się na szkółce narciarskiej w zeszłym roku i na koniec zjeżdżałem już bardzo szybko.



Po lekcji na stoku poszliśmy z rodzicami do tawerny, w której było bardzo przyjemnie, ciepło i gdzie czekała na mnie zasłużona kolacja i gorąca herbata z cytryną.
Sezon narciarski 2013 uważam za otwarty. :-)



Antek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz