niedziela, 13 października 2013

Fajna ta nasza Pani! Nieocenzurowane wypowiedzi Asów z mi klasy


 
Słońce dla Pani

Słońce jaśniej świeci,
biegną wszystkie dzieci.
Tak się dzień otwiera
Dzień Nauczyciela.
W klasie dziś śpiewamy
specjalnie dla Pani.
Pani cieszy się 
w ten radosny dzień.

 
Dla Pani Małgosi, z okazji Jej święta, życzenia by zawsze była uśmiechnięta !!!

 

Pani Małgosia to najlepszy nauczyciel jakiego miałem. Z Panią Małgosią mogę bardzo dużo osiągnąć. Dzięki Pani Małgosi bardziej chce mi się chodzić do szkoły (ale tylko trochę ;), życzę Pani Małgosi żeby zawsze miała tak wspaniałą klasę jak nasza J.  A to wszytko z okazji Dnia Nauczyciela.

 

 

 

Lubię Panią Małgosię, bo jest miła, dobrze uczy i ma cudowne podejście do dzieci. Moim zdaniem jest najlepszą nauczycielką w naszej szkole:}

 

Pani Małgorzata najlepszym na świecie nauczycielem jest. W Pani podoba mi się to, że jest bardzo mądra i lubi przekazywać nam swoją wiedzę. Dzięki niej polubiłem naukę. Chciałbym tylko, żebyśmy więcej pracowali na notebookach.

 
 

Pani Małgosia jest miła, sprawiedliwa i zawsze pomaga uczniom. Mogę mieć do Niej zaufanie we wszystkim. Motywuje mnie do nauki i pociesza, kiedy mi smutno.

 

Lubię Panią Małgosię ponieważ jest zawsze pomocna i cierpliwa.

 
 

Pani Małgosia jest super! Zawsze miła i  uśmiechnięta. Na obozach i wycieczkach zastępuje rodziców i zawsze potrafi nas pocieszyć jak za nimi tęsknimy. Wymyśla różne ciekawe rzeczy do robienia na lekcjach. Fajna ta nasza Pani!


 

Pani Małgosia jest bardzo miła, mądra i mogę jej powiedzieć, jeśli jest mi smutno albo źle.  Jest najlepszą nauczycielką w szkole!

 

Bardzo lubię Panią Małgosię dlatego, ze jest miła, fajna, przyjazna, radosna i przygotowuje fajne lekcje. Pani Małgosia jest szczupła i piękna. Cieszę się, że jest naszą nauczycielką i wychowawczynią.



Pani Małgosia jest miła, zawsze pomocna, często się śmieje i dobrze jeździ na rowerze. Na nartach też sobie nieźle radzi. Z tenisem nieco gorzej. ;)
Zabiera nas na fajne wycieczki i potrafi wesprzeć w trudnych momentach.
Zagłosowałem na nią w konkursie mistrz-kosa-kumpel, ponieważ jest Mistrzynią!

 

Pani Małgosia jest kochana, dobra i zawsze możemy na nią liczyć. Często pomaga w zadaniu domowym  i doradza, jaką książkę warto przeczytać. Pani Małgosia to super nauczycielka !!!!

 

Pani Małgosia jest zawsze uśmiechnięta i bardzo lubię sie z nią uczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz