niedziela, 26 kwietnia 2015

Wycieczka do Warszawy



W piątek 17.04.15 wsiadłam do pociągu  i  pojechałam do Warszawy.
Jechałam tam 2,5 godziny. Jechałam tam super pociągiem Pendolino.
W Warszawie na dworcu odebrała Nas (bo jechałam z babcią) moja ukochana ciocia – Iwonka i pojechaliśmy do jej domu .
Następnego dnia pojechałyśmy do ortodonty (bo po to tam jeżdżę). Po ortodoncie pojechałyśmy na Stare Miasto i tam poszłyśmy na pyszną pizzę, a także na lody. Potem poszłyśmy jeszcze na spacer dookoła Zamku.
W Warszawie spędziłam miły czas i bardzo lubię tam jeździć. Na szczęście mam kolejną wizytę u ortodonty w czerwcu i znowu tam pojadę. Planujemy wtedy wybrać się tam całą rodziną i pojechać do Centrum Kopernika. Chodź już tam byłam to wiem, że znowu spędzę w Warszawie miły czas.

Maja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz