czwartek, 23 sierpnia 2012

Wakacje Patryka


Na wakacjach byłem w Egipcie. Nauczyłem się pływać z płetwami i  rurką. Widziałem rafę koralową z jeżowcami i kolorowymi rybami. Trzymałem rozgwiazdę i kraba w ręce, bawiłem się z rodzeństwem na plaży. Płynąłem statkiem po Morzu Czerwonym. Byłem na wycieczkach.





KAIR

Kair to stolica Egiptu. Zwiedziłem muzeum kairskie, w którym widziałem mumie, egipskie skarby i złotą maskę faraona Tutenchamona. Płynąłem statkiem po Nilu.
W Gizie oglądałem piramidy i Sfinksa
Piramidy są ostatnim z 7 cudów świata, który przetrwał do dziś.




 

PUSTYNIA

 Jechałem kładem po pustyni. Tata pozwolił mi prowadzić. Odwiedziłem wioskę Beduinów. Piłem tam herbatkę. Wracaliśmy, gdy było zupełnie ciemno.



IZRAEL


To była naprawdę długa wycieczka. Kąpałem się w Morzu Martwym. Jest  gorące i bardzo słone. Przyniosłem mamie sól do kąpieli. To najniżej położone miejsce na Ziemi



W Jerozolimie widziałem Bazylikę Grobu Pańskiego, Ścianę Płaczu. Szedłem stacjami drogi krzyżowej. 





Byłem też w Betlejem, gdzie widziałem Stajenkę.



Wakacje mi się bardzo podobały.
Pozdrawiam całą klasę i Panią Małgosię.
Do zobaczenia. Wkrótce się spotkamy.
PATRYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz