środa, 15 sierpnia 2012

Wakacje w Turcji

Byliśmy w Turcji, było bardzo przyjemnie. Chodziliśmy na plażę gdzie były duże fale i ładne kamyczki - pokażę jak wrócimy. Budowaliśmy zamki z piasku i kamyków, a morze je nam zalewało.

Poza tym chodziliśmy do MiniClubu, gdzie dzisiaj była MiniOlimipiada i nasza drużyna wygrała. A codziennie było coś innego i nawet Panie mówiły po polsku. No i codziennie tańczyliśmy w MiniDisco "ciułałę", nawet moja mała siostra Olunia, która była jeszcze za małą do MiniClubu też tańczyła i bawiła się w pociąg.

A w ogóle to najbardziej lubię wakacje w Turcji bo do jedzenia była pizza i można było sobie nalać do woli Sprita;-)) Mój brat Paweł chciał jeść tylko frytki z keczupem. A rodzice cały czas mówili nam, żebyśmy się zdrowo odżywiali, więc jadłem też warzywa - ogórka, pomidora i sałatę.

Pozdrawiam całą klasę już II mi oraz Panią Małgosię, za którą bardzo tęsknię i już mi się trochę chce dalej uczyć - pamiętam ile pisałem w zeszytach i ile mi to sprawiało zabawy.

Za chwilę wyjeżdżamy i potem lecimy do Polski, zatem do zobaczenia wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz