poniedziałek, 6 października 2014

Rozpoczęcie roku szkolnego



Cześć! Chcę wam opowiedzieć o rozpoczęciu roku szkolnego 2014/15.

Gdy 1.09 przyjechałem do szkoły od razu poszedłem na salę gimnastyczną i usiadłem w ławce, na której leżała kartka z napisem 4µ. Siedzieli tam już moi koledzy i koleżanki. Tego dnia poznaliśmy Olka, który dołączył do naszej klasy, ale to był dopiero początek nowości. 
Po uroczystym rozpoczęciu roku szkolnego poszliśmy do naszej nowej sali na spotkanie z naszą nową wychowawczynią. Nowa sala różni się trochę od naszej dotychczasowej - teraz każdy z nas siedzi w osobnej ławce.  Na początku roku w sali wisiała tylko tablica korkowa, ale stopniowo urządzamy ją - jest w niej teraz bardzo dużo kwiatów. Mnie jednak najbardziej podobają się  szafki zamykane na klucz.

I jeszcze jedno - muszę wam powiedzieć, że 4 klasa nie jest wcale taka straszna :-)
                      Grześ

1 komentarz:

  1. Dziękuję Grzesiu za wpis na naszym blogu:) To miłe, że podzieliłeś się z nami swoimi wrażeniami z tego ważnego dla nas dnia:) Bardzo się cieszę, że moje miejsce jako wychowawczyni było właśnie przy ławeczce z napisem "klasa 4 mi":)Wszystkim naszym Uczniom życzę, aby zdobyta wiedza umożliwiała Wam osiąganie sukcesów, a czas w szkole był czasem rozwijania własnych uzdolnień i zainteresowań. :) Wasza p. Monika

    OdpowiedzUsuń