niedziela, 30 grudnia 2012

Antka jesienna wyprawa w Tatry

Korzystając z wolnych dni, chciałem Wam jeszcze opowiedzieć o jednej mojej jesiennej wyprawie z tatą w najwyższe polskie góry - Tatry.
W sobotni ranek wyruszyliśmy busikiem do Palenicy Białczańskiej .W drodze do busa podziwialiśmy panoramę Giewontu zwanego "Śpiącym Rycerzem".

Po przybyciu ruszyliśmy czerwonym szlakiem w kierunku Wodogrzmotów Mickiewicza, czyli wodospadu na  rzece Roztoka a wtedy odbiliśmy na zielony szlak.

Rozpoczęliśmy wędrówkę szukając oznak jesieni w górach. Na drzewach zaczęły się już  złote i czerwone liście.

Po jakimś czasie zrobiliśmy sobie przerwę na jedzenie i grę w Bad Piggies na telefonie. :-)

Druga połowa trasy była pełna pięknych widoków gór:

Pod koniec drogi byłem baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo zmęczony, ponieważ miejscami było bardzo stromo.

Warto było się męczyć, bo Dolina Pięciu Stawów Polskich jest piękna.

Zabawa z wodą była super a po niej pyszny obiad w schronisku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wieczorem graliśmy z tatą w Super Farmera a w nocy byliśmy na spacerze wokół schroniska, by wypróbować moją nową czołówkę.

Rano, po śniadaniu i pakowaniu pożegnałem się z paniami w schronisku i ruszyliśmy w drogę powrotną, oglądając raz jeszcze wodospad Wielką Siklawę i obiecując sobie, że jeszcze tam wrócimy.