niedziela, 24 lutego 2013

drugi wyjazd Antka na obóz narciarski


Pierwszy tydzień ferii spędziłem w Czechach w miejscowości Novy Hrozenkov w hotelu Permonik na tym samym obozie, na którym w zeszłym roku ja i moi rodzice uczyliśmy się pierwszych ślizgów na nartach.
W tym roku moi koledzy znowu pojechali z rodzicami a ja i Julka Doroniewicz pojechaliśmy sami a zamiast rodziców była pani Małgosia. :)
Pierwszego dnia były eliminacje do grup narciarskich. Myślałem, że będę z kolegami z zeszłego roku (pewnie pamiętacie Jasia, Kubę, Tymka i Agatkę z zerówki? :) ), ale o dziwo trafiliśmy z Julką do zaawansowanej grupy 2!
Dzięki temu już pierwszego dnia szusowaliśmy po czerwonej, leśnej trasie a od drugiego zaczęły się szaleństwa na bardzo stromej i trudnej trasie czarnej!
W czasie przerw w barze "Kurnik" :) czekała na nas pani Małgosia z zaparzoną, wystudzoną herbatą i frytkami lub czym kto chciał.
Mieliśmy najlepszą opiekę. :)
Codziennie po południu czekały na nas w hotelu atrakcje i zabawy. 
Bawiłem się świetnie, każdemu polecam wyjazd na ten obóz.
Smutno było wracać do domu, ale wiedziałem, że w drugim tygodniu czeka mnie jeszcze większa atrakcja!

P.S. Później dodam więcej zdjęć.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz