środa, 20 lutego 2013


„ MAZURY  CUD NATURY “

Witam Was Wszystkich

Właśnie spędzam fajnie czas u moich Dziadków na Mazurach.

Zgadnijcie co można tutaj zimą porabiać ?

Na początek opowiem Wam o igloo. Gdy przyjechałem to zobaczyłem jaką niespodziankę wybudował dla mnie Dziadek !  Jest to igloo. Czułem się jak Eskimos!  Powiem Wam - sprawdziłem, że jest w nim.... ciepło. 


Spróbuję go jeszcze rozbudować :)




Niedaleko nas jest fajny wyciąg narciarski. Można na nim „szlifować” formę. Było ślisko więc szybko, ale bezpiecznie !



Pomimo tego, że rano zaspałem to i tak wybraliśmy się na ryby. Musieliśmy wywiercić kilka otworów w lodzie na jeziorze. Grubość lodu wynosi obecnie ok. 30 cm. 


W przerwach między łowieniem zajmowałem się zabawą z naszym Milkiem, który nie umie odejść na chwile bez piłki, ponieważ bardzo kocha aportowanie.



Pozostanę tutaj przez kilka ostatnich dni ferii, 
może jeszcze coś ciekawego odkryję………….!!!

Pozdrawiam Wszystkich i udanych ferii 
Miłosz
do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz