niedziela, 24 lutego 2013

Piękne tureckie góry 


Cześć.
 

Poleciałam na narty w tureckie góry (Góry Pontyjskie).
Zjeżdżajac ze stoku podziwiałam cudowne widoki
i puszyste obłoki.

 
 
Odwiedziłam Erzurum - miasto niemałe.
Zwiedziłam tam szkołę koraniczną (Cifte Minareli Medresa),
w której tylko chłopcy, uczyli się: prawa, medycyny i matematyki.
 
 
 
 
Byłam w cytadeli z V wieku, skąd podziwiałam panoramę miasta.
 
 
Przed meczetem, przy fontannie widziałam ablucje polegające na obmyciu przez mężczyzn nóg do kolan, rąk do łokci, twarzy, karku, przemyciu nosa, uszu i ust.
 
 
Wracając do jazdy na nartach.
Zjeżdżałam ze stoków w Palandoken, Konakli i Sarikamis.
 
 


 

 
Trasy były dobrze przygotowane i białego szaleństwa nie było końca.
 

 Bardzo podobał mi się wyjazd na narty do Turcji, którą znałam tylko ze słonecznych kąpieli.
 
 
Pozdrawiam Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz