poniedziałek, 6 maja 2013

Wycieczkowe wrażenia:)

Cześć tu Dominika:)
Nasza wycieczka do Warszawy była wspaniała!  Pogoda nam bardzo dopisała i każdego dnia zwiedzalismy naszą piękną Stolicę w towarzystwie słońca. W autobusie siedziałam z Julką B. i razem podziawiałysmy widoki podczas podróży. W pokoju byłam z Julką D. i Weroniką, fajnie gadało się z dziewczynami kiedy nie umiałysmy zasnąć.
Nie będę opisywać tych wszystkich miejsc, które zwiedzilismy, bo inni uczniowe juz to zrobili, ale opiszę, co najbardziej mi się spodobało.
Widok z Pałacu Kultury był niezapomniany, chciałabym to jeszcze raz zobaczyć.
Bardzo miłe wspomnienie mam z Parku w Łazienkach. Trzymałam w rękach pustą łupinkę orzecha i nagle zobaczyłam dziwny, rozmyty, ruszajacy sie kształt, coś chciało usiąść mi na ręku, na poczatku sie wystraszylam, ale kiedy zobaczyłam ze to ptaszek - sikorka, to celowo pokruszyła sobie na rekę batonika i po chwilo sikorka znowu usiadła mi na dłoni! Miałam farta, niestety batonik niezbyt jej smakował, bo szybko odleciała i juz nie chciała wrócić.
Bardzo podobał mi się ostatni dzień , spedzony w Centrum Nauki Kopernik. Zobaczylismy tam przedstawienie teatru robotycznego. Zbudowano roboty z przyłączonymi kabelkami, dzięki którym ruszały się,na dodatek dzieki głosnikom mówiły ludzkim głosem. rozmawiały o liczbach, kształtach, było to przedstawienie o Krainie Płaszczaków.
Poza tym fajnie biegało sie w kole, takim jakie maja chomiki, kiedy wydawało mi sie ze jestem na suficie, okazywało sie że to tylko złudzenie i dalej biegam po podłodze:)
Nasza wycieczka była superowa! Szkoda że trwała tylko 3 dni, najchetniej zostałabym w Warszawie tydzień!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz