niedziela, 19 maja 2013

Zwiedzanie Amsterdamu

Kiedy koledzy z mojej klasy byli na warsztatach w Świerklańcu ja zwiedzałam Amsterdam stolicę Holandii (kraj słynący z wiatraków i tulipanów).
W pierwszym dniu wycieczki odwiedziłam słynny Park "Keukenhof", gdzie widziałam różne ciekawe odmiany kwiatów. O niektórych z nich wcale nie słyszałam.
 

Następnym miejscem, które odwiedziłam było Muzeum Madame Tussauds. Zobaczyłam tam figury woskowe, przedstawiające postacie wielu sławnych ludzi między innymi: Lady Gagi, Madonny, Alberta Eisteina, sławnego malarza Pabla Picassa czy Jana Pawła II.
 
 
 
Podczas pobytu oglądałam obrazy w Muzeum Van Gogha, zwiedziłam najsłynniejsze holenderskie muzeum - Rijks Museum, domy: Rembrandta oraz Anny Frank.
 
 
W czasie rejsu amsterdamskimi kanałami podziwiałam przepiękne kamienice.
 
 
Ciekawe było też miejsce, gdzie mieszkałam - był to hotel na promie zacumowanym na rzece Ij.
Ostatni dzień pobytu w Holandii spędziłam w uroczym miasteczku Haarlem. Jadłam tam pyszne lody i podziwiałam obrazy Fransa Halsa.
 
 
Pozdrawiam Emilka
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz