czwartek, 5 grudnia 2013

Nadleśnictwo

W nadleśnictwie zobaczyłem różne gatunki roślin i zwierząt, ale też te rzadkie rośliny i zwierzęta najważniejsze, że zobaczyłem wiele gatunków roślin i zwierząt!:-)
Pan przewodnik oprowadził nas po sali
,,indywidualniej’’ i posłuchaliśmy utworu
Antoniego Vivaldii
pt. ,,Cztery pory roku’’.
Podczas wycieczki pani przewodnik opowiedziała nam o zagrożeniach dla lasu,
jakie stwarza człowiek.
Zagrożeniami dla lasu są: śmieci wyrzucane w lesie, rozpalanie ogniska w niewyznaczonych
miejscach, dokarmianie dzikich zwierząt oraz hałasowanie.Dotykaliśmy futra różnych zwierząt.
Moim zdaniem najbardziej miękkie futro ma lis.,
Najmniejszym zwierzątkiem
jest drwalnik bukowiec. Chciałbym mieć
 drwalnika bukowca!
Pani Małgosia (wychowawczyni klasy 3 mi) zrobiła mi zdięcie, gdy miałem na sobie rogi jelenia. :-)

Antek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz