czwartek, 5 grudnia 2013

                         Lekcja przyrody w nadleśnictwie.                         
    
    W piątek pojechaliśmy na lekcje przyrody do nadleśnictwa. Widziałem tam wypchane zwierzęta.
Mogłem dotknąć kaczkę, wydrę. Najbardziej podobała mi się sowa uszata.
     Słuchaliśmy muzyki „Cztery pory roku'' Vivaldiego. Dotykaliśmy futer różnych. Futro lisa latem jest pomarańczowe, a w zimę jest szare. Futro zwierząt jest grube i puszyste, aby ochronić je przed zimnem. Natomiast latem zwierzęta mają krótsze i rzadsze futra.
Na koniec oglądaliśmy film.  Dowiedziałem się z niego w jaki sposób zwierzęta radzą sobie w czasie upałów i zimna.
Wycieczka była udana. Dzięki niej dowiedziałem się wielu ciekawych informacji o zwierzętach.

            Patryk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz