wtorek, 16 kwietnia 2013

Rajd Starych Samochodów

W ostatnią sobotę uczestniczyłem w I Wiosennym Rajdzie starych samochodów, organizowanym przez Towarzystwo Automobilowe Topacz.  Brało w nim udział 25 załóg w następujących samochodach: Garbus, Syrenka, Nysa, Warszawa, Jaguar, VW Carman, Fiat 125p, czy też Fiat 127p i wiele innych.  Załogi przebrane były w stroje z czasów, których pochodził dany samochód.



Nasza załoga w składzie Mama, Tata, Mój Superfajny Brat i ja jechaliśmy w Maluchu, tj. Fiacie 126p z 1976 roku!



Na starcie każda załoga otrzymała zadanie dojechania do wyznaczonego punktu.  Ale nikt nie wiedział dokąd jedzie! Jedynymi znakami były rysunki na itinererze, zawierające wskazówki, w którym kierunku należy pojechać.  Po drodze rozwiązywaliśmy zagadki, wykonywaliśmy niełatwe zadania i szukaliśmy charakterystycznych punktów i miejsc, których zdjęcia otrzymaliśmy od organizatorów.


Jazda naszym Maluchem bardzo mi się podobała.  Tam nie ma pasów bezpieczeństwa i można było siedzieć tyłem i machać do innych kierowców.  Nasz samochód budził dużą ciekawość na trasie :-). 


Podczas rajdu przejechaliśmy prawie 200 km. Przy okazji poznałem bardzo piękne okolice Wrocławia i Świdnicy.  Mam nadzieję, że kiedyś tam wybierzemy się razem na wycieczkę klasową...

 Wasz Olaf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz