niedziela, 28 kwietnia 2013


Warszawa – wspomnienia Olafa
We wtorek, 23 kwietnia 2013 roku  pojechaliśmy na wycieczkę do największego miasta w kraju i stolicy Polski – Warszawy.  O 6.00 rano wsiedliśmy do autobusu, wcześniej pożegnawszy rodziców.  Po 5 godzinach dotarliśmy na miejsce.  



 Zwiedziliśmy Pałac Kultury i Nauki  i wjechaliśmy na 30. piętro – bardzo podobały mi się widoki. To wspaniałe miejsce do robienia zdjęć.


Potem pojechaliśmy do Łazienek - pięknego parku w centrum Warszawy.  W Łazienkach Królewskich miał swoją letnią rezydencję król Stanisław August Poniatowski.  Jest tam cudowne miejsce, gdzie można spotkać pawie, wiewiórki, a w stawie ogromne ryby i kaczki.
Następnego dnia zwiedzaliśmy Pałac Królewski w Wilanowie. W Muzeum podobały mi się takie obrazy:



Ostatniego dnia byliśmy w najlepszym, moim zdaniem, miejscu w Warszawie – Centrum Nauki Kopernik.  Tam podobało mi się naprawdę WSZYSTKO - samolot na baterię słoneczną, kula poruszająca się za pomocą magnesu, pompa, która „wystrzeliwała” krążek w górę, teatr robotów i wiele, wiele innych eksponatów i eksperymentów…
Na koniec zjedliśmy smaczny obiad w restauracji i ruszyliśmy w powrotną drogę do domu.



Wycieczka bardzo, bardzo mi się podobała, przywiozłem kilka pamiątek, wiele zdjęć, a przede wszystkim miłe wspomnienia.  Bardzo chętnie znów pojadę na wycieczkę klasową J!!!
Pozdrawiam,
Wasz Olaf


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz