poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Warszawa wg. Nadii

23 kwietnia pojechaliśmy razem z IIa i III klasą do Warszawy. Ja byłam w pokoju razem z Emilką i Julką. Rano zjedlismy pyszne śniadanie, a po nim poszliśmy zwiedzać Warszawę. Zwiedziliśmy następujące miejsca: Pałac Kultury, Łazieńki Królewskie, Pałac w Wilanowie, Grób nieznanego Żołnierza, Zamek Królewski, Belweder, Stadion Narodowy oraz Centrum Nauki Kopernika. W restauracji zjedliśmy pyszny obiad i kolację. W Warszawie oczywiście kupiłam pamiatki tj. jojo z rysunkiem Syrenki Warszawskiej kulę Pałacu Kultury i nauki w nocy, pocztówkę, sprężynkę oraz gumowego dinozaura. Nie mogę zapomnieć, że Pani Małgosia dała nam niebieskie gumowe branzoletki z naszymi imionami i numerem do Pani Małgosi. Najbardziej podobało mi się jak Pani puściła legendy o Warszawie. Pan kierowca był bardzo miły i nawet w drodze powrotnej puścił nam bajki na małym telewizorku na syficie. Nigdy nie zapomnę tej wycieczki. Polecam wyjazd do Warszawy. Pozdrawiam, Nadia.