czwartek, 13 lutego 2014

Chemiczna przygoda

Jedenastego lutego, w piątek byłam z klasą na wycieczce. Pojechaliśmy na Uniwersytet Śląski w Katowicach, gdzie spędziliśmy miło czas na doświadczeniach. Gdy weszliśmy do budynku, pani zabrała nas do podziemia, gdzie rozebraliśmy kurtki, a następnie poszliśmy na samą górę, tam zostawiliśmy plecaki. Następnie przeszliśmy do laboratorium, nałożyliśmy fartuchy, okulary ochronne i rękawiczki. Panie chemiczki pokazały nam trzy różne doświadczenia. Na początku doświadczeń dobraliśmy się w pary - ja wybrałam Dominikę. Było super, ponieważ robiliśmy taki jakby wulkan, a potem widziałyśmy jak z dwóch przeźroczystych składników wyszedł jeden składnik kolorowy. Najbardziej podobało mi się wtedy, kiedy mieszałyśmy razem z Dominiką chemiczne mikstury, a na pamiątkę zrobiliśmy srebro w probówkach.

Bardzo mi się podobało pozdrawiam Julia D. :-D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz