niedziela, 2 lutego 2014

moje ferie

Cześć, tu Antek.
Na feriach byłem w Zakopanem, a mieszkałem w Kościelisku w przytulnym małym mieszkanku z kominkiem. 
Kominek był dla mnie i taty najważniejszą częścią mieszkania i paliłem w nim z tatą trzy razy dziennie.







Przyjechałem 23. stycznia a moi koledzy przyjechali 26. stycznia. 
A jacy koledzy? 
Łukasz, Mateusz i Filip. :-) 


Wieczory spędzaliśmy wszyscy w restauracji na wodzie - dosłownie na wodzie, ponieważ w podłodze były zamontowane szyby, a pod szybami płynęła rzeka.





Złowiliśmy w niej ryby (dokładniej ja i Filip) i potem kuchnia je przyrządziła na grillu a my je zjedliśmy. :-)




Codziennie rano i przed kolacją jeździłem na nartach.









Zjeżdżałem na Polanie Szymoszkowej, na Budzowskim Wierchu oraz na Witowie.
Bardzo mi się podobało.

Polecam Zakopane :-) - Antek.




linki do stron internetowych: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz